מפת אתר
עמודים
- בתי ספר בתהליכי שינוי
- היסודיים החברתיים
- מכינת יפתח
- שותפים
- קהילתינו דרור
- מעגל הזקנה
- חברות הנוער
- כנס הפדגוגיה החברתית
- שכונות חברתיות
- ליווי תהליכים שכונתיים וקהילתיים
- הגן החברתי – בית הדמיון היוצר
- השתלמויות והרצאות לצוותים
- התיכונים החברתיים
- בדרך לבית ספר חברתי
- דרור ישראל
- מסמכי עמותה
- מאמרים
- בדיקות
- בית
- אודותינו
- המקומות שלנו
- הפדגוגיה החברתית
- ספריית הדרכה
- ליווי תהליכי שינוי
- פרסומים
- הצהרת נגישות
- צרו קשר
- מפת אתר
מאמרים
- פרידה חינוכית – איך עושים תהליך פרידה קבוצתי טוב?
- מהי מצוקה? מהו סיכון? וכיצד ניתן להשתמש במושגים אלו כדי להעמיק את הכרותנו עם נסיבות החיים של חניכינו
- הקפה חינוכית וחשיבותה במפגש בין מחנך לחניך
- פדגוגיה חברתית – בסיס לחזון חינוכי חדש
- כוונה ואחריות כחלופה לדפוס תוצאה-הצלחה-כישלון בפדגוגיה החברתית
- שלבי התפתחות קבוצה ברוח הפדגוגיה החברתית
- סמים וחומרים משני תודעה – איך נדריך את חניכינו במרחב הזה ברוח הפדגוגיה החברתית? מהי החלופה שאנו מציעים?
- מהי קבוצה טובה? קווים לדמותה של קבוצה מיטיבה ומודרכת, ומה הם הקשיים בדרך להיותה כזו
- בית ספר לזיקה – פרק ראשון – לראות את החניך שלי באור חדש
- פדגוגיה חברתית וחינוך לאוטופיה
- הקשר החינוכי כבסיס לתיקון חברתי
- דיאלוג ידוע מראש, קווים לדמותו
- פדגוגיה חברתית – יחסי "אני-אתה" כנקודה מהפכת בשדה החינוך