מפת אתר
עמודים
- בתי ספר בתהליכי שינוי
- מכינת יפתח
- היסודיים החברתיים
- שותפים
- קהילתינו דרור
- מעגל הזקנה
- סמינר הפדגוגיה החברתית
- חברות הנוער
- ליווי תהליכים שכונתיים וקהילתיים
- שכונות חברתיות
- השתלמויות והרצאות לצוותים
- הגן החברתי – בית הדמיון היוצר
- דרור ישראל
- בדרך לבית ספר חברתי
- במקום הנמוך בעולם צומחת תקוה – הספר
- מסמכי עמותה
- מאמרים
- התיכונים החברתיים
- צרו קשר
- פרסומים
- ליווי תהליכי שינוי
- ספריית הדרכה
- הפדגוגיה החברתית
- המקומות שלנו
- אודותינו
- בית
- מפת אתר
- הצהרת נגישות
- בדיקות
מאמרים
- עבודה חינוכית עם נערים ונערות במצבי הימנעות חברתית, ביישנות וחרדה
- לקראת סיום שנת הפעילות והקיץ – סיפור עדין ומשותף, נחמה משמעות וזיכרון
- "בית ספר לזיקה" – פרק שני – "לשים את היחסים במרכז"
- במקום הנמוך בעולם צומחת תקוה
- תהליך תיבת תהודה – הערכה מבוססת יחסים, ברוח הפדגוגיה החברתית
- בתי ספר וגני ילדים כמרחבים פוטנציאליים בזמן מלחמה
- "מערכות משקפות" – על הקשר בין המציאות בזמן מלחמה ובין מה שמתרחש בכיתה ובקבוצה
- האור הצפון בתוך האפלה – שורשים של תקווה חינוכית / אודי יעקב
- "אנחנו כאן" – נקודות לשיחה עם הורים בתוך מלחמה
- "נקודות אחיזה" חינוכיות בתוך מלחמה
- ואיך הוא יסתדר בחיים? ומה יהיה עם הבגרות? מה בעצם באנו לעשות.
- חודש פעילות ראשון בדרור בתי חינוך
- השתהות וחינוך ליכולת להעניק מקום כפעולה פוליטית
- פדגוגיה חברתית כהצעה תרבותית
- פרידה חינוכית – איך עושים תהליך פרידה קבוצתי טוב?
- מהי מצוקה? מהו סיכון? וכיצד ניתן להשתמש במושגים אלו כדי להעמיק את הכרותנו עם נסיבות החיים של חניכינו
- הקפה חינוכית וחשיבותה במפגש בין מחנך לחניך
- פדגוגיה חברתית – בסיס לחזון חינוכי חדש
- כוונה ואחריות כחלופה לדפוס תוצאה-הצלחה-כישלון בפדגוגיה החברתית
- שלבי התפתחות קבוצה ברוח הפדגוגיה החברתית
- אלכוהול וחומרים אחרים – איך נדריך את חניכינו במרחב הזה ברוח הפדגוגיה החברתית? מהי החלופה שאנו מציעים?
- מהי קבוצה טובה? קווים לדמותה של קבוצה מיטיבה ומודרכת, ומה הם הקשיים בדרך להיותה כזו
- בית ספר לזיקה – פרק ראשון – לראות את החניך שלי באור חדש
- פדגוגיה חברתית וחינוך לאוטופיה
- הקשר החינוכי כבסיס לתיקון חברתי
- דיאלוג ידוע מראש, קווים לדמותו
- פדגוגיה חברתית – יחסי "אני-אתה" כנקודה מהפכת בשדה החינוך